»Mislim, da to, da je poceni, ni tako visoka prioriteta, če pomislimo, kako visoki so stroški lastništva osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja.«
»Zavedamo se, da so stroški transporta visoki, ampak če se zavedamo, kako visoki so stroški osebnega avtomobila in njegovega vzdrževanja, imamo še veliko rezerve.«
»Za vas je značilen zelo visok odstotek uporabe osebnih avtomobilov v prometu, s čimer se odvisnost od fosilnih goriv ne zmanjšuje, medtem pa vaš javni prevoz ostaja premalo izkoriščen.«
»Marsikje v marsikaterem okolju je zadeva takšna, da si mora prebivalstvo kupiti avtomobil. Se pravi, da so prisiljeni v nakup avtomobila, in strošek za avtomobil je seveda velik.«
»Ker gre za okoljski davek, bi smeli pričakovati, da bodo ta denar raje uporabili za razvoj v Sloveniji izrazito podhranjenega javnega prevoza, ne pa da se spodbuja nakupovanje novih avtomobilov.«
»Poleg teh cenovnih ukrepov bi si vsi želeli predvsem boljšega javnega prometa. Raziskave kažejo, da ljudje ne uporabljajo javnega prevoza, ker manjkajo ključne povezave, frekvenca ni dobra, javni prevoz pa časovno ni konkurenčen avtomobilu. To bo treba urediti, ponuditi več avtobusov, več vlakov.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«
»Javni prevoz je še vedno nekonkurenčen, zato so prebivalci ruralnih in suburbanih naselij večinoma obsojeni na avtomobile. To se kaže prav v teh dneh.«
»Gre za več kot 30 linij, ki jih organiziramo lokalne skupnosti, razvojne agencije, turizmi, tako da lahko mirno rečem, da je, ob upoštevanju dejstva, da je nekaj tudi javnega prevoza, človek v Julijskih Alpah brez lastnega avtomobila popolnoma mobilen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju